ჩემი პროექტი

პროექტის  სახელწოდება: 
ქართული  ოპერა ,,აბესალომ და ეთერი’’.
როექტის  მთავარი  იდეა(თემა) : 


)  ქართული  საოპერო  ხელოვნების  შესწავლა.             
)  ზ. ფალიაშვილის  შემოქმედების  და  მისი   პირველი  ოპერის  ,,აბესალომ და ეთერი'' შესწავლა.
პროექტის  აქტუალობა:   
ადგან მოსწავლეები ძირითადად უცხოურ მუსიკას უსმენენ, არ აქვთ  ინტერესი  კლასიკური  მუსიკისადმი, არ  უსმენენ  ოპერას,  არ  იცინობენ  ქართველი  კომპოზოტორების  შემოქმედებას, ამიტ ო მ   ეს  პროექტი მიზნად  ისახავს,  ისწავლონ  და  შეიყვარონ  ქართული  პროფესიული  მუსიკა.                                                                                                                                          

პროექტის  მიზნები: 
მოსწავლეები  გაეცნობიან:
 )  ქართულ  საოპერო  ხელოვნებას.
)კომპოზიტორ  ზ. ფალიაშვილის  შემოქმედებას.
) ზ. ფალიაშვილის   ოპერა  ,,აბესალ  ო მ დ  ეთერი’’.
დ) ქუთაისის  ოპერისა და ბალეტის თეატრში დაესწრებიან ოპერას  ,,აბესალომ და ეთერი’’ და  მოინახულებენ   ზ. ფალიაშვილის სახლმუზეუმს.

მონაწილეთა  ასაკი:
13, 14.

ვადები/ ხანგრძლივობა:
3  კვირა.

მოსალოდნელი  შედეგები/ პროდუქტები: 
პროექტის  ბოლოს  მოსწავლემ  კარგად  იცის  ზ. ფალიაშვილის შემოქმედება  და  განსაკუთრებით  მისი  ოპერა  ,,აბესალ  ო მ დ ა ეთ ერი.'' გაკეთებული  აქვთ  პრეზენტაციები.  გადაღებული  აქვთ  ფოტოები  . ფალიაშვილის  სახ მუ ზ ეუ მში.  მომზადებული  აქვთ ვიდეოები  და  კედლის  გაზეთი.

პროექტისთვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:
სახელმძღვანელო. კომპიუტერი, ინტერნეტი,  ვიდეო კამერა, ფოტოაპარატი.


  პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი  აქტივობები):
კლასი  იყოფა  4  ჯგუფად.  თითოეული  ჯგუფი  სწავლობს  მიცემულ  დავალებას(ოპერის  თითო  მოქმედება)  და  აკეთებს  პრეზენტაციას. მთელი  კლასი  აწყობს  ექსკურსიას  ზ. ფალიაშვილის სახლმუზეუმში. იღებენ  მათი  პრეზენტაციისთვის საჭირო  ვიდეო  მასალებს, ფოტოებს.  ყველა  ჯგუფი  ჯერ ზოგადად  განიხილავს  თემას, შემდეგ  კი   დაწვრილებით   წარმოგვიდგენს  ოპერიდან  თითო  მოქმედებას (სულ  4  მოქმედება), რომელიც  მიეცათ  დავალებად.

საგნებთან /საგნობრივ  ჯგუფებთან/ ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი:

მუს.IX.6.  მოსწავლეს შეუძლია მოუსმინოს და შეაფასოს მუსიკალური ნაწარმოებები.
მუს.IX .7.  მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა/ხელოვნება კომუნიკაციის
                 საშუალებაა.
მუს.IX.11. მოსწავლე იცნობს სხვადახვა  ტიპის ანსამბლისა და  ორკესტრის შემადგენლობას.
მუს.IX.10. მოსწავლეს  შეუძლია  განაზოგადოს თავისი ცოდნა მოსმენილი ნაწარმოებების შესახებ.
 მუს.IX.8.  მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

პროექტის  ხელმძღვანელი:  
ნ. ქსანდოპულო.

ხელმძღვანელის  ელ. ფოსტა: 
nanaqsandopulo@gmail.com

პროექტის  ვებ. გვერდი/ბლოგი:
https://nanetaqs.blogspot.com/

                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий